Zwrot i wymiana

Zwrot i wymiana

ZWROT

W naszym e-sklepie masz prawo zwrócić zakupiony produkt w ciągu 30 dni od momentu jego otrzymania. Zgłoszenie zwrotu może nastąpić mailowo lub listownie na nasz adres przesyłając wypełniony FORMULARZ ZWROTU. Najłatwiejszym jednak sposobem jest wypełnienie formularzu online TUTAJ.

JAK TO ZROBIĆ?

  • Wejdź w ZWROTY TOWARÓW
  • Wpisz numer zamówienia i adres e-mail użyty przy składaniu zamówienia.
  • Zaznacz dogodną dla Ciebie formę odesłania towaru oraz zwrotu pieniędzy (jeśli planujesz dalsze zakupy, możesz poprosić o pozostawienie środków na saldzie).
  • Po wypełnieniu wszystkich punktów formularza, nasz system wygeneruje ostateczny dokument. Zatwierdzenie go jest tożsame ze zgłoszeniem zwrotu.
  • Następnie wydrukuj formularz wygenerowany przez system.
  • Zapakuj produkt wraz z formularzem i odeślij je w ciągu 14 kolejnych dni (od zgłoszenia zwrotu) na adres:
    ul. Wspólna 50a / 20
    00-684 Warszawa
  • Jeśli wybrałaś/eś darmowy zwrot INPOST wraz z formularzem wydrukuje się instrukcja i etykieta dla przesyłki. Jeśli w pliku nie ma etykiety dla kuriera, odczekaj chwilę i spróbuj wydrukować ponownie. Udaj się do dowolnego paczkomatu i nadaj przesyłkę.*
  • Jak tylko otrzymamy zwracaną biżuterię, poinformujemy Cię o tym telefonicznie lub mailowo. W każdej chwili możesz śledzić status zwrotu w zakładce ZWROTY TOWARÓW.
  • Należną kwotę niezwłocznie zwrócimy metodą cash-back lub przelewem
  • Zrobimy to najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia, w którym otrzymamy od Ciebie zgłoszenie zwrotu.**

REZYGNACJA I ZMIANA NIEZREALIZOWANEGO ZAMÓWIENIA

Jeżeli się rozmyśliłaś/eś i chciałabyś/chciałbyś zrezygnować z zamówienia albo po prostu je zmienić, zrobisz to bez problemu w zakładce MOJE ZAMÓWIENIA. Możesz modyfikować zamówienie do momentu, aż osiągnie ono status „Spakowane”.

WYMIANA

Jeśli chcesz wymienić zakupione produkty, skorzystaj z wygodnej opcji „Zwrot na saldo klienta”. Przejdź cały proces jak w przypadku ZWROTU, a w formie zwrotu pieniędzy wybierz „Zwrot na saldo klienta”. Dzięki temu należna Ci kwota zostanie zachowana na Twoim koncie do momentu złożenia nowego zamówienia i automatycznie odliczona od następnego zakupu. W ten sposób wymieniasz zwracany produkt bez zbędnych przelewów i dodatkowych opłat.

* dotyczy przesyłek na terenie Polski
**możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do chwili, aż otrzymamy z powrotem zwracaną biżuterię.

Płatności
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel