Reklamacje
JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?
Po pierwsze, poinformuj nas mailowo o problemie z biżuterią. Opisz nam na czym polega wada zakupionego produktu.
Następnie zapakuj produkt, który chcesz zareklamować, i odeślij do nas wraz z objaśnieniem usterki i kontaktem do Ciebie.
Będziemy wdzięczni, jeżeli odeślesz towar za pośrednictwem paczkomatu Inpost. Pokrywamy koszty przesyłki. Wygeneruj kod nadania przesyłki.
Chcesz nadać samodzielnie? Odeślij na adres:
Kate&Kate, ul. Wspólna 50a/20, 00-684 Warszawa
CO DALEJ?
Jak tylko otrzymamy od Ciebie reklamowany produkt, niezwłocznie skontaktujemy się z projektantem, aby jak najszybciej rozpatrzył Twoją reklamację. Pamiętaj, że czasem musi upłynąć parę dni, zanim uda nam się to zrobić – nasze akcesoria pochodzą z różnych stron świata. Najpóźniej w ciągu 14 dni (licząc od dnia, w którym otrzymamy reklamowany towar) poinformujemy Cię, czy Twoja reklamacja została przyjęta.
UZNANA REKLAMACJA
W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, postaramy się, aby pełnowartościowy produkt wrócił do Ciebie w przeciągu miesiąca. Jeśli okaże się niemożliwe, wspólnie zastanowimy się nad alternatywnym rozwiązaniem. Pamiętaj, że to my pokrywamy koszty przesyłki powrotnej.*
NIEUZNANA REKLAMACJA
W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, nie zostawimy Cię bez pomocy. Postaramy się znaleźć sposób, aby naprawić biżuterię. Może się to wiązać z dodatkową opłatą, o której będziemy Cię informować.
*Dotyczy przesyłek na terenie Polski
REGULAMIN
Zapoznaj się ze swoimi prawami i obowiązkami w REGULAMINIE REKLAMACJI.