Reklamacje

Reklamacje Kate&Kate

Zauważyłaś/eś, że produkt kupiony w naszym butiku internetowym jest wadliwy?

    1. Przed przystąpieniem do procedury reklamacji zapoznaj się ze swoimi prawami i obowiązkami w REGULAMINIE REKLAMACJI. Czytaj więcej.
    2. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w REGULAMINIE REKLAMACJI
    3. Znajdź w dolnym menu MOJE KONTO.
    4. Wejdź w REKLAMACJE i dodaj reklamację.
    5. Opisz nam na czym polega wada zakupionego produktu.
    6. Będziemy wdzięczni, jeżeli odeślesz towar za pośrednictwem polecanej przez nas firmy kurierskiej. Skontaktuj się z nami, a my prześlemy etykietę przesyłki. Zamówimy za Ciebie kuriera i umówimy odbiór w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Pokryjemy też całkowite koszty przesyłki.*
    7. Zapakuj produkt który chcesz zareklamować, i odeślij wraz z wydrukiem z systemu na adres:
      Design u Katarzyna Rychlewska
      ul. Wspólna 50a / 20
      00-684 Warszawa
    8. Jak tylko otrzymamy od Ciebie reklamowany produkt, niezwłocznie skontaktujemy się z projektantem, aby jak najszybciej rozpatrzył Twoją reklamację. Pamiętaj, że czasem musi upłynąć parę dni, zanim uda nam się to zrobić. Jest to spowodowane tym, że nasze akcesoria pochodzą z różnych stron świata. Najpóźniej w ciągu 14 dni (licząc od dnia, w którym otrzymamy reklamowany towar) poinformujemy Cię, czy Twoja reklamacja została przyjęta.
    9. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, postaramy się, aby pełnowartościowy produkt wrócił do Ciebie w przeciągu miesiąca. Jeśli okaże się to niemożliwe, wspólnie zastanowimy się nad alternatywnym rozwiązaniem. Pamiętaj, że to my pokrywamy koszty przesyłki powrotnej.*
    10. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, nie zostawimy Cię bez pomocy. Postaramy się znaleźć sposób, aby naprawić biżuterię. Może się to wiązać z dodatkową opłatą, o której będziemy Cię informować.
    11. W każdym momencie możesz śledzić status swojej reklamacji w zakładce REKLAMACJE.
    12. Więcej informacji znajdziesz w REGULAMINIE STRONY.

 

REGULAMIN REKLAMACJI

I. WARUNKI OGÓLNE

    1. W Kate&Kate zobowiązujemy się do sprzedawania wyłącznie biżuterii w idealnym stanie, bez wad fizycznych lub prawnych. Jeżeli Towar posiada takie wady, Klient ma prawo złożyć reklamację na podstawie rękojmi**.
    2. Kate&Kate odpowiada z tytułu rękojmi**, jeżeli wada fizyczna towaru zostanie stwierdzona przed upływem 2 lat od wydania Towaru Klientowi.
    3. Aby złożyć reklamację, należy dostarczyć do butiku Kate&Kate wadliwy Towar wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym.
    4. Jeśli pracownik Kate&Kate nie jest w stanie sprawdzić faktu lub daty zakupu, Klient jest obowiązany dostarczyć dowód zakupu (z datą oraz ceną). Oprócz paragonu można udowodnić zakup za pomocą: wyciągu z konta bankowego, wydruku z karty kredytowej/płatniczej, korespondencji mailowej lub obecności świadka.
    5. Kate&Kate ma obowiązek ustosunkować się do reklamacji w ciągu 14 dni kalendarzowych.
    6. Czas potrzebny na naprawę/wymianę Towaru może się różnić (w zależności od szkody, dostępności materiałów, itd.), dlatego z każdym Klientem ustalamy przewidywany termin odbioru naprawionej/wymienionej biżuterii indywidualnie.
    7. Jeśli Towar uszkodził się z winy Klienta (mechanicznie lub poprzez normalne zużycie), reklamacja może nie zostać uznana. Normalne zużycie lub uszkodzenie mechaniczne stwierdza Producent Towaru lub wyspecjalizowany jubiler. W przypadku nieuznania reklamacji z reguły proponujemy odpłatną naprawę produktu.
    8. Towary, które oferujemy w Kate&Kate, produkowane są z metali dopuszczonych przez organy ustawodawcze do produkcji biżuterii (nie zawierają niklu). Jednak nie są to metale hipoalergiczne. U osób z alergią na metale nieszlachetne może wystąpić reakcja alergiczna. W takim przypadku proponujemy odpłatną galwanizację (pokrywanie złotem lub srebrem), dzięki której kontakt skóry z metalem nieszlachetnym zostaje ograniczony.

II. DOSTARCZENIE I ODESŁANIE REKLAMOWANEGO PRODUKTU

    1. Klient, który reklamuje Towar z tytułu rękojmi**, jest zobowiązany dostarczyć wadliwy Towar do butiku Kate&Kate. Jeśli nie ma możliwości zrobić tego osobiście, Klient może zamówić za naszym pośrednictwem firmę kurierską, która odbierze od niego Towar w dogodnym terminie. My pokryjemy koszty przesyłki*.
    2. W przypadku reklamacji uznanej, pokryjemy koszty zwrotu* Towaru do Klienta.
    3. W przypadku nieuznania reklamacji, Klient jest zobowiązany odebrać Towar na swój koszt.

III. PROCEDURA NAPRAWY, WYMIANY, OBNIŻENIA WARTOŚCI, ODSTĄPIENIA OD UMOWY

    1. Kiedy stwierdzona zostanie wada fizyczna, Klient może zażądać dwóch rozwiązań: naprawy Towaru lub wymiany na nowy. Mamy jednak prawo odmówić spełnienia żądania Klienta i zaproponować rozwiązanie alternatywne, jeżeli wybrana przez niego opcja jest niemożliwa lub nadmiernie kosztowna w porównaniu z drugą. Przykłady:
      • Klient żąda wymiany kolczyków, w których brakuje kryształka. Proponujemy alternatywną opcję – naprawę, czyli wstawienia brakującego kryształka.
      • Klient chce naprawy biżuterii. Nie jest to jednak możliwe z powodu braku elementów. Proponujemy wymianę Towaru na inny.
    2. Jeżeli stwierdzona zostanie istotna wada fizyczna, Klient może odstąpić od umowy sprzedaży (czyli zwrócić Towar) lub zażądać obniżenia ceny Towaru o kwotę adekwatną do ubytku wartości.

IV. POWTÓRNA REKLAMACJA

    1. Jeżeli Towar był już przez nas naprawiany lub wymieniany, a reklamacja odbywa się kolejny raz, lub jeżeli nie udało nam się naprawić/wymienić Towaru w ustalonym terminie, Klient może zażądać naprawy Towaru, wymiany na nowy, obniżenia jego ceny lub odstąpienia od umowy. Wtedy i tylko wtedy mamy obowiązek uznać żądanie Klienta o obniżenie ceny lub odstąpienie od umowy.

*Dotyczy przesyłek na terenie Polski

**Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego

Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixel