Zapisz na liście zakupowej
Stwórz nową listę zakupową

Reklamacje

JAK ZŁOŻYĆ REKLAMACJĘ?

Po pierwsze, poinformuj nas mailowo o problemie z biżuterią. Opisz nam na czym polega wada zakupionego produktu.

Następnie zapakuj produkt, który chcesz zareklamować, i odeślij do nas wraz z objaśnieniem usterki i kontaktem do Ciebie.
Będziemy wdzięczni, jeżeli odeślesz towar za pośrednictwem paczkomatu Inpost. Pokrywamy koszty przesyłki. Wygeneruj kod nadania przesyłki.

Chcesz nadać samodzielnie? Odeślij na adres:
Kate&Kate, ul. Wspólna 50a/20, 00-684 Warszawa

CO DALEJ?

Jak tylko otrzymamy od Ciebie reklamowany produkt, niezwłocznie skontaktujemy się z projektantem, aby jak najszybciej rozpatrzył Twoją reklamację. Pamiętaj, że czasem musi upłynąć parę dni, zanim uda nam się to zrobić – nasze akcesoria pochodzą z różnych stron świata. Najpóźniej w ciągu 14 dni (licząc od dnia, w którym otrzymamy reklamowany towar) poinformujemy Cię, czy Twoja reklamacja została przyjęta.

UZNANA REKLAMACJA

W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, postaramy się, aby pełnowartościowy produkt wrócił do Ciebie w przeciągu miesiąca. Jeśli okaże się niemożliwe, wspólnie zastanowimy się nad alternatywnym rozwiązaniem. Pamiętaj, że to my pokrywamy koszty przesyłki powrotnej.*

NIEUZNANA REKLAMACJA

W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, nie zostawimy Cię bez pomocy. Postaramy się znaleźć sposób, aby naprawić biżuterię. Może się to wiązać z dodatkową opłatą, o której będziemy Cię informować.

*Dotyczy przesyłek na terenie Polski

REGULAMIN

Zapoznaj się ze swoimi prawami i obowiązkami w REGULAMINIE REKLAMACJI.

pixelpixel