Reklamacje

Reklamacje
  1. Przed przystąpieniem do procedury reklamacji zapoznaj się ze swoimi prawami i obowiązkami w REGULAMINIE REKLAMACJI. Czytaj więcej...
  2. Rozpoczęcie procedury reklamacyjnej jest równoznaczne z akceptacją warunków zawartych w REGULAMINIE REKLAMACJI
  3. Znajdź w dolnym menu MOJE KONTO.
  4. Wejdź w REKLAMACJE i dodaj reklamację.
  5. Opisz nam na czym polega wada zakupionego produktu.
  6. Będziemy wdzięczni, jeżeli odeślesz towar za pośrednictwem polecanej przez nas firmy kurierskiej. Skontaktuj się z nami, a my prześlemy etykietę przesyłki. Zamówimy za Ciebie kuriera i umówimy odbiór w dogodnym dla Ciebie miejscu i czasie. Pokryjemy też całkowite koszty przesyłki.*
  7. Zapakuj produkt który chcesz zareklamować, i odeślij wraz z wydrukiem z systemu na adres:
    Design u Katarzyna Rychlewska
    ul. Wspólna 50a / 20
    00-684 Warszawa
  8. Jak tylko otrzymamy od Ciebie reklamowany produkt, niezwłocznie skontaktujemy się z projektantem, aby jak najszybciej rozpatrzył Twoją reklamację. Pamiętaj, że czasem musi upłynąć parę dni, zanim uda nam się to zrobić. Jest to spowodowane tym, że nasze akcesoria pochodzą z różnych stron świata. Najpóźniej w ciągu 14 dni (licząc od dnia, w którym otrzymamy reklamowany towar) poinformujemy Cię, czy Twoja reklamacja została przyjęta.
  9. W przypadku pozytywnie rozpatrzonej reklamacji, postaramy się, aby pełnowartościowy produkt wrócił do Ciebie w przeciągu miesiąca. Jeśli okaże się niemożliwe, wspólnie zastanowimy się nad alternatywnym rozwiązaniem. Pamiętaj, że to my pokrywamy koszty przesyłki powrotnej.*
  10. W przypadku negatywnego rozpatrzenia reklamacji, nie zostawimy Cię bez pomocy. Postaramy się znaleźć sposób, aby naprawić biżuterię. Może się to wiązać z dodatkową opłatą, o której będziemy Cię informować.
  11. W każdym momencie możesz śledzić status swojej reklamacji w zakładce REKLAMACJE.
  12. Więcej informacji znajdziesz w REGULAMINIE STRONY.

REGULAMIN REKLAMACJI Czytaj więcej...

**Rękojmia to podstawa jednej z dwóch możliwych dróg składania reklamacji przez konsumenta (obok gwarancji). Jest to tryb dochodzenia odpowiedzialności od przedsiębiorcy w związku z ujawnioną wadą fizyczną (niezgodnością z umową) lub prawną kupionego towaru konsumpcyjnego
Strona korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.
Zamknij
pixelpixelpixelpixelpixelpixelpixelpixel